آرشیو تیر ماه 1402

همه چیز درباره مانتو شلوار اداری

انتخاب کفش برای مانتو شلوار اداری

۱۴ بازديد
یکی از دغدغه‌های مهم خانم‌های شاغل، انتخاب یک کفش مناسب برای محل کار است. برای گرفتن یک انتخاب صحیح باید به تمام شرایط موجود در محل کار فکر کنید. آیا رنگ کفش با مانتو شلوار هماهنگی دارد؟ چقدر ممکن است پای شما در کفش باشد؟ چه مدل کفشی راحت‌تر است؟ با توجه به اینکه مدت زمان زیادی را در محیط کار می‌مانید، بهتر است کفش راحتی را انتخاب کنید. علاوه بر این، کفش شما باید با مانتو، شلوار و سایر استایل شما هم‌خوانی داشته باشد. ما در این مقاله کفش مناسب برای مانتو شلوار اداری را به شما معرفی خواهیم کرد، تا بتوانید متناسب با اندام و استایل خودتان بهترین کفش را انتخاب کنید.
 
کفش مناسب برای مانتو شلوار اداری

کفش مناسب برای محل کار
احتمالا شما برای یک بار هم که شده جمله ” پا قلب دوم انسان است. ” را شنیده‌اید. این تشبیه، کاملا درست است. پا‌های ما که هر روز مسیر‌های طولانی را با آن‌ها طی می‌کنیم، از حیاتی‌ترین اعضای بدن ما هستند و گاهی با نشانه‌هایی در شکل ظاهری خودشان ما را از مشکلی در درون بدنمان آگاه می‌کنند. تغییرات دمای پا، زخم‌ها و رنگ‌های مختلف ایجاد شده روی آن‌ها می‌توانند بیانگر وضعیت درونی بدن باشند. بنابراین نباید از توجه به ظاهر و سلامت پا‌های خود غافل شویم. پوشیدن کفش مناسب از مهم‌ترین مواردی است که برای حفظ سلامت پا‌های خود، باید به آن توجه کنیم. از آنجایی که افراد شاغل نسبت به دیگران، مدت زمان طولانی‌تری را بیرون از خانه هستند، بنابراین باید در انتخاب کفش مناسب برای محل کار خود دقت کنند تا سلامت پا‌های خود را در طولانی مدت حفظ کنند.
 

4 ویژگی مهم کفش مناسب برای محل کار
1. کفش محل کار شما باید راحت باشد تا در طول روز دچار پادرد کمردرد و خستگی نشوید.
2. جنس کفش‌هایتان باید مرغوب باشد زیرا جنس نامرغوب کفش موجب تعریق زیاد پا می‌شود و پا‌ها بو می‌گیرند.
3. مدل پاشنه کفش شما باید طوری باشد که به راحتی قدم بردارید و راه رفتن شما غیرطبیعی جلوه نکند.
4. کفش شما باید کاملا اندازه پا‌هایتان باشد: کفش بزرگ از پا‌های شما در می‌آید و کفش کوچک هم به انگشت‌هایتان آسیب می‌زند.
علاوه بر رعایت این نکات شما باید به ست شدن کفش‌ها با لباس فرم محل کارتان هم دقت کنید تا از لحاظ شکل ظاهری، سبک و رنگ با هم هماهنگ باشند.
 

کفش مناسب برای مانتو شلوار اداری
اگر شما نیز جزو بانوان شاغل در ادارات و شرکت‌ها هستید، حتما به ست کردن کفش با مانتو فرم اداری خود فکر می‌کنید. با توجه به طرح، مدل و رنگ لباس‌های سازمانی، به نظر می‌رسد، ست کردن لباس فرم با یک کفش مناسب کار دشواری است. خانم‌ها دوست دارند در هر محیطی، حتی محل کار نیز زیبا و شیک به نظر برسند؛ کفش یکی از پوشش‌های چشمگیر در استایل و نمایانگر شخصیت افراد است. بانوان خوش استایل همیشه به کفش‌هایی که می‌پوشند اهمیت می‌دهند. این میزان اهمیت به خصوص در مورد ست کردن با مانتو اداری بیشتر می‌شود. بنابراین اگر کفش مناسب برای مانتو شلوار اداری خود انتخاب نکنید، نقطه ضعف بزرگی در استایل شما دیده می‌شود.
 

3 مدل کفش مناسب برای مانتو اداری

کفش اداری پاشنه دار
کفش پاشنه‌دار یک سبک کلاسیک است که برای پوشیدن در مراسم‌های رسمی یا ست کردن با لباس اداری بسیار مناسب است. این دسته از کفش‌ها به طور کلی دارای پاشنه متوسط ??با جلوی نوک تیز هستند. کفش مناسب فرم اداری باید پاشنه‌اش پهن‌تر و کوتاه‌تر از دیگر کفش‌های مجلسی شما باشد، تا بتوانید به راحتی با آن‌ها راه بروید و در تمام طول روز به فعالیت‌های خود بپردازید. این کفش‏‌ها معمولا در رنگ‌های کلاسیک مانند مشکی، قهوه‌ای و بژ وجود دارند که شما مختارید رنگ مانتو شلوار اداری خود را با هر کدام از این رنگ‌ها هماهنگ کنید.
کفش اداری پاشنه دار
 

کفش اداری بروگ
این مدل که مورد توجه بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته، همان کفشی است که در نگاه اول حس می‌کنید چقدر به کفش‌های آقایان شباهت دارد؛ اما این مدل کفش فقط برای آقایان کاربرد ندارد و در سال‌های اخیر به کفش اصلی برای بانوان تبدیل شده است. کفش‏ زنانه بروگ مانند هر کفش پاشنه تخت، برای همه جا مناسب است. طراحان با افزودن ویژگی‏‌های زنانه به سبک مردانه این مدل کفش، باعث شدند خانم‏‌ها این کفش‏‌ها را با لباس اداری شیک یا لباس سنتی خود ست کنند. به طور سنتی کفش‏‌های بروگ با چرم قهوه‌ای یا مشکی متداول هستند؛ اما امروزه می‌‏توانید این کفش‏‌ها را در رنگ‌ها، طرح‏‌ها و با پاشنه‌های مختلف انتخاب کنید.
کفش اداری بروگ
 
کفش اداری اسپرت
مدل دیگری که برای محل کار بسیار طرفدار دارد، کفش اسپرت است. خانم‌هایی که تیپ اسپرت را به تیپ رسمی ترجیح می‌دهند، معمولا کفش کتانی را انتخاب می‌نمایند. اگر شما نیز به دنبال یک استایل مناسب و شیک برای محل کار هستید، توصیه می‌شود به سراغ کتانی‌های اسپرت بروید. طرح و مدل‌ کتانی‌های دخترانه به گونه‌ای است که علاوه بر راحتی پای شما در فعالیت‌های روزمره، بهترین گزینه برای ست کفش با مانتوی اداری نیز به شمار می‌روند. برای داشتن یک استایل اداری زیبا با کفش اسپرت بهتر است، رنگ‌های سفید، طوسی و مشکی را انتخاب کنید که بهتر ست می‌شوند.

 
منبع:
۰ ۰

مناسبترین رنگ برای خرید مانتو شلوار اداری

۱۸ بازديد
فرم اداری زنانه شامل مانتو شلوار و گا‌هاً مقنعه هم‌رنگ است، که خانم‌های شاغل برای حضور در محل کار آن را می‌پوشند. رنگ مانتو اداری یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های خرید لباس فرم است و خانم‌ها می‌توانند با انتخاب درست و هوشمندانه رنگ لباس فرم خود، خوش استایل‌تر و جذاب‌تر به نظر برسند. رنگ یونیفرم اداری می‌تواند شما را چیزی فراتر از آنچه که هستید نشان دهد. کافیست رنگی زیبا که نگاه را به خود جذب می‌کند، بپوشید. برقراری ارتباط با شماست. این لباستان است که در درجه اول شما را به دیگران معرفی می‌کند؛ پس در انتخاب آن دقت نمایید. اگر شما نیز به ظاهرتان در محل کار اهمیت می‌دهید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا رنگ مناسب برای مانتو شلوار اداری را بشناسید.

 
رنگ مناسب برای مانتو اداری کدام است؟
همانطور که بیان شد رنگ از مهمترین مواردی است که باید در هنگام خرید مانتو و شلوار اداری مورد توجه قرار گیرد. جهت طراحی مانتو فرم شرکتی می‌توان از یک رنگ خاص و یا از ترکیب چند رنگ استفاده کرد. برای مثال برخی از تولید‌کنندگان با ترکیب رنگ مقنعه با مانتو اداری اقدام به تولید لباس فرم سازمانی می‌کنند؛ که این نوع طراحی، اغلب برای سازمان‌ها و مراکزی نظیر آژانس‌های هواپیمایی، هتل‌ها و بانک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. حتی بعضی از شرکت‌ها به منظور خاص بودن پوشش کارمندان خود، خرج کار‌های رنگی را (متناسب با نوع کار و فعالیت شرکت و رنگ لوگوی سازمانی) هنگام دوخت لباس فرم لحاظ می‌کنند. از آنجایی که لباس فرم اداری تمام روز‌های هفته و برای ساعت‌های طولانی مورد استفاده کارمندان خانم قرار می‌گیرد، اغلب آن‌ها ترجیح می‌دهند، رنگ‌های تیره را برای مانتو شلوار اداری خود انتخاب کنند. رنگ‌های طوسی، مشکی و سورمه‌ای از پرکاربردترین رنگ‌های پارچه برای تولید فرم اداری هستند.




3 رنگ پر فروش مانتو اداری

مانتو شلوار اداری مشکی
رنگ مشکی، رنگ کلاسیکی است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و همیشه استایلی خاص و جسورانه را برای شما فراهم می‌کند. اگر شما کارمندی منظم، جسور، با اعتماد به نفس هستید و اهمیت دادن به مد و لباس برای شما انکار ناپذیر است، پیشنهاد مانتو آی سن برای رنگ فرم اداری شما، بدون کوچک‌ترین شکی، مشکی است. مانتو شلوار اداری مشکی با مقنعه مشکی به راحتی ست می‌شود و همان استایلی را می‌سازدکه در نظر شماست. می‌توان مشکی را به عنوان یکی از سه رنگ مناسب برای مانتو شلوار اداری معرفی نمود.
 
مانتو شلوار اداری مشکی



مانتو شلوار اداری طوسی
رنگ طوسی از ترکیب مشکی و سفید به دست می‌آید. این رنگ طیف‌های متنوعی دارد که با افزودن رنگ سوم به مشکی و سفید تهیه می‌شوند. طوسی در روانشناسی رنگ‌ها، نماد عقل، سازش، بلوغ و مسئولیت است. اگر شما قصد دارید در محل کار جدید خود استخدام شوید پیشنهاد من یک مانتو شلوار اداری طوسی به همراه مقنعه مشکی است، این همان استایلی است که نوید شغل جدیدتان را به شما می‌دهد.
مانتو شلوار اداری طوسی



مانتو شلوار اداری سورمه‌ ای
رنگ سرمه‌ای، سرد و صلح جو است. این رنگ با تمام سردی خود به راحتی با اغلب رنگ‌ها ست می‌شود و حس اعتماد و صمیمت را ایجاد می‌کند. شاید علت اینکه اکثر دبیران و پرستاران نیز، این رنگ را برای لباس فرم خود می‌پسندند، القای همین حس اعتماد و صمیمیت است. مانتو شلوار کارمندی سرمه‌ ای همان گزینه‌ای است که باید در کمد تمام خانم‌های شاغل باشد، تا همراه مقنعه مشکی یا سورمه‌ای، استایل یک کارمند قابل اعتماد را به شما بدهد.

مانتو شلوار اداری سورمه‌ای



علت استفاده از رنگ‌ تیره برای تولید مانتو شلوار اداری
1. رنگ تیره مانتو فرم، استایل شما را جذاب ترو شیک‌تر نشان می‌دهد.
2. چنین رنگ‌هایی دیرتر لکه می‌شوند و در نتیجه نیاز به شست و شوی کمتری دارند.
3. لباس‌های فرم تیره، به دلیل شست و شوی کمتر نسبت به رنگ‌های روشن‌تر، عمر طولانی‌تری دارند.
4. این رنگ‌ها راحت‌تر از سایر رنگ‌ها ست می‌شوند.
5. مانتو‌های اداری تیره رنگ، اندام شما را کشیده‌تر و قدتان را بلندتر نشان می‌دهند.



سخن پایانی
مانتو آی سن با شعار همیشگی خود، می‌دوزد برای شما
این صرفاً یک شعار نیست. طراحان و مشاوران تولیدی آی سن، در دوخت یونیفرم‌های اداری از پرکاربردترین رنگ‌های پارچه با بالاترین کیفیت موجود در بازار، استفاده می‌کنند. شما با هر سلیقه و اندامی می‌توانید فرم اداری دلخواهتان را از سایت و یا پیج اینستاگرام ما تهیه کنید. البته پیش از خرید امکان دریافت مشاوره تلفنی یا آنلاین با کارشناسان فروش آی سن برای شما عزیزان وجود دارد. تا بتوانید مناسبترین رنگ مانتو شلوار اداری را انتخاب کنید. خاطرنشان می‌شویم، چنانچه پس از خرید و پرو فرم اداری خود، رنگ آن مورد پسندتان نبود، با توجه به قوانین و مقررات مانتو آی سن، امکان تعویض رنگ وجود دارد.
 


منبع:

۰ ۰

نحوه سایزگیری مانتو اداری به کمک جدول سایز

۱۶ بازديد
شاید مهم‌ترین دغدغه در هنگام خرید آنلاین مانتو شلوار اداری، اندازه‌گیری صحیح سایز باشد. بنابراین بهتر است پیش از اقدام برای خرید فرم اداری، روش اندازه‌گیری صحیح و انتخاب سایز دقیق مانتو را یاد بگیرید و با خیالی آسوده و با اطمینان خاطر به خرید محصول مورد نظر خود بپردازید. اگر شما نیز برای خرید اینترنتی، درگیر این سؤال هستید که چطور سایز مناسب خودتان را انتخاب نمایید، تا انتهای مقاله آموزش اندازه‌ گیری مانتو اداری همراه با جدول سایز با ما همراه باشید.
 
نحوه اندازه‌ گیری مانتو اداری همراه با جدول سایز
در خرید مانتو باید به مواردی از جمله کیفیت پارچه، تمیزی دوخت، برش استاندارد، قیمت مناسب و مدل مانتو متناسب با اندام خود توجه نمایید. زمانی که مدل مد نظر خود را انتخاب می‌کنید، پیش از خرید مطمئن شوید که این مانتو از نظر اندازه و سایز، همان چیزی است که می‌خواهید. عدم آگاهی از سایز دقیق می‌تواند در خرید اینترنتی مانتو فرم مشکل ساز شود. چرا که سایز لباس‌ها با توجه به برش و دوخت آن‌ها متفاوت است؛ همچنین تمام فروشگاه‌ها شرایط تعویض کالای فروخته شده را ندارند. برای پیشگیری از پشیمانی پس از خرید یا سفارش مانتو اداری، این مطلب را با دقت بخوانید تا با اندازه‌گیری دقیق، سایز خود را بدانید.
 
روش اندازه گیری صحیح برای تعیین سایز مانتو اداری
اغلب تولیدکنندگان فرم اداری مانند فروشگاه مانتو آی سن، برای سایز‌های مختلف، اندازه قسمت‌های مختلف مانتو و شلوار را در قالب جدولی استاندارد به مشتریان خود ارائه می‌دهند. بنابراین با اندازه‌گیری صحیح اندام خود می‌توانید، مناسب‌ترین سایز را پیدا کنید. در این صورت خرید آنلاین نیز همانند حضوری برای شما راحت خواهد شد. البته لازم به ذکر است که این روش معمولا برای افرادی که دارای سایز استاندارد هستند، مناسب است. برای مثال برخی از خانم‌هایی که میان اندام‌های فوقانی و تحتانی آن‌ها ناهماهنگی وجود دارد، نمی‌توانند سایز درستی از جدول‌های استاندارد پیدا کنند. و معمولا به جای خرید مانتو شلوار فرم، اقدام به دوختن آن می‌نمایند.
برای مشخص نمودن سایز استاندارد خود باید به شرح ذیل عمل کنید:
 
1- تعیین سایز مانتو با اندازه گیری بدن
برای انتخاب سایز دقیق بدن خود، باید به اندازه‌گیری قسمت‌های مختلف بدن بپردازید. اگر از تناسب اندام برخوردار باشید، با تطبیق اندازه‌های بدست آمده و با جدول سایز ارائه شده، می‌توانید سایز صحیح مانتو را انتخاب کنید. به طوری‌که کاملاً بر بدن بنشیند و جلوه زیبایی داشته باشد. برای این کار در ابتدا به متر خیاطی نیاز دارید. جهت اندازه‌گیری صحیح قسمت‌های مختلف بدن باید در حالت نرمال‌ایستاده و بدون لباس یا با لباس خیلی نازک باشید. البته اگر عادت به پوشیدن لباس خاصی در زیر مانتو دارید، آن را تن کنید و سپس برای تعیین سایز خود اقدام به اندازه‌گیری نمایید. اگر صاف بایستید و گردن را صاف کنید، کمرتان باید در راستای بدن و‌شانه‌ها رو به عقب باشد.
تعیین سایز مانتو با اندازه گیری بدن
  • اندازه گیری دور سینه

یکی از مهم‌ترین اندازه‌ها در تعیین سایز مانتو سازمانی، دور سینه است. تنگ بودن این قسمت از لباس فرم علاوه بر اینکه زیبایی ظاهری مانتو را از بین می‌برد می‌تواند برای فرد بسیار آزار دهنده باشد. بنابراین برای اندازه گیری صحیح دور سینه، به این نکات توجه نمایید:
  • بهتر است، لباسی را انتخاب کنید که همیشه بر تن دارید.
  • متر را روی برجسته‌ترین قسمت سینه گذاشته و دور تا دور سینه‌ها را اندازه گیری کنید.
  • توصیه می‌شود یک تا دو سانتی‌متر به اندازه به دست آمده اضافه کنید، طوری که متر آزادانه دور بدن شما حرکت کند.
 
  • سایزگیری دور کمر

اندازه مهم بعدی که در تعیین سایز دقیق مانتو شلوار اداری ضرورت دارد، دور کمر است. برای اینکه بتوانید اندازه دقیق‌تری را بدست‌آورید، این موارد را در نظر بگیرید:
  • اگر به دنبال اندازه دقیق هستید، گودترین قسمت کمر، یعنی محلی که آرنج با بدن تماس پیدا می‌کند را با متر اندازه‌گیری کنید.
  • حتی می‌توانید به جای متر یک نوار را دور کمر ببندید و سپس طول آن را اندازه بزنید.
  • برای اطمینان بیشتر می‌توانید یک الی دو سانتی‌متر به آن اضافه کنید.
 
  • اندازه گیری دور باسن

دور باسن، دیگر اندازه ضروری و مهم در تعیین سایز مانتو اداری است. از آنجایی که اندازه باسن در خانم‌ها بسیار متفاوت است، باید در اندازه‌گیری آن کاملا دقت نمود. برای این کار می‌توانید به این نکات توجه کنید:
  • پا‌ها را در کنار هم قرار دهید و بایستید، برجسته‌ترین و پهن‌ترین قسمت باسن در پایین خط کمر را اندازه بگیرید.
  • اگر کمی بالاتر یا پایین‌تر از برجستگی را اندازه‌گیری کنید، مانتو و شلوار شما تنگ خواهند شد.
  • می‌توانید این اندازه را کمی بیشتر در نظر بگیرید.
 
  • اندازه گیری قد مانتو

برای اندازه گیری قد مانتو از بالاترین قسمت سر شانه تا زانو یا زیر زانو مد نظر است. قد مانتوهای فرم اداری معمولا تا زیر زانو (95 تا 100 سانتی‌متر) در نظر گرفته می‌شود. در صورت بلند بودن قد مانتو می‌توانید آن را کوتاه کنید.
 
  • اندازه عرض سرشانه

برای بدست آوردن اندازه این قسمت از ناحیه گودی گردن روی شانه تا ابتدای افتادگی دست ها را اندازه گیری نمایید.
 
  • اندازه قد آستین

از انتهای شانه روی استخوان آرنج تا استخوان برجسته مچ دست است.
 
  • اندازه دور بازو

اندازه گیری برجسته ترین قسمت از بازو است.
 
 
 
 
سخن پایانی
در اندازه‌گیری یونیفرم اداری برای خانم‌ها باید دور کمر، دور باسن و دور سینه‌ها را به صورت دقیق اندازه‌گیری کرد. اگر ابعاد بدن شما بین دو عدد از اعداد جدول بود، انتخاب با شماست که سایز بزرگ‌تر با حالت آزادتر را خریداری کنید یا سایز کوچک‌تر که جذب‌تر است، بخرید. 
 
 
منبع:
۰ ۰